articol smerit

,,Pentru rugaciunile preacuviosului parinte Arhimandrit Teofil Paraian”…

Doamne! Of… Dulce Iisuse Hristoase, eu netrebnicul, ticalosul, nenorocitul, preapacatosul si desfranatul etc. ; indraznesc (Ierta-ta sa-mi fie indrazneala!) repet „indraznesc”, cu ghilimele, deoarece nu stiu daca folosesc cuvantul <> bine sau nu. Deci „indraznesc” sa ma rog in umila si prea-putina mea rugaciune cu urmaroarele cuvinte: „Pentru rugaciunile Preacuviosului Parinte monah Arsenie Papacioc, pt. rugaciunile Preacuviosului Parinte Teofil Paraian… preacuviosului ieromonah Rafail Noica s.a.m.d.” Doamne Iisuse Hristase, pentru rugaciunile Maicii Tale, Preasfanta de Dumnezeu Nascatoare si pentru rugaciunile tuturor sfintilor si a tuturor cetelor ingeresti si a sfintitilor Arhangheli, si nu in ultimul rand pentru rugaciunile ingerasului meu pazitor, ma iarta pre mine pacatosul si ma ajuta sa nu gresesc pomenind la umila mea rugaciune Parinti de mir si parinti asceti, parinti monahi, ca Parintele Porfirie, Pr Serafim Rose, Pr Cleopa, Pr Dumitru Staniloae, Pr Paisie Olaru si multi altii, care au trait minunat, dar nu sunt inca canonizati oficial ca sfinti, fiind vrednici de prea-buna pomenire, eu totusi m-am invatat sa-i cinstesc ca pe cum ar fi Sf canonizati de BOR si de alte Biserici Ortodoxe din intreaga lume. Marturisec ca parintele Teofil Paraian (care m-a impresionat extraordinar prin cuvantul marturisitor si povatuitor, ce-l adrezeaza in deosebi tinerilor) m-a facut sa ma „indragostesc” de frumusetea Preacuviosiei sale si exterioara dar mai ales interioara, pot sa spun ca in popor „imi place la nebunie, dar mai tare ma innebuneste faptul ca fiind orb, Preacuviosul Parinte, este mai „vazator” dexat cei ce vad, din pacate doar cu ochii trupesti. Preasfintia sa vede ca multi parinti induhovniciti, mai bine cu ochii sufletesti si-si cultiva aceasta „vedenie minunata” de la rugaciune la rugaciune, de la un cuvant la altul, fie el rostit prin viu grai, sau scris in Duhul Sfintilor Parinti. Asemenea Pr Teofil Paraian, m-a innebunit Pr Arsenie Papacioc, de care m-am „lipit” prin sase carti citite, de la Preasfintia sa; la fel iubesc si pe Pr Rafail Noica si pe toti, toti (chiar daca nu-i cunosc)… toti „sfinti parinti” din zilele noastre. Amin. / 19.09.2008

Despre beludanutz

Sunt un copil-tanar, 22 anisori, nascut pe 3.septembrie '88 , nepot de preot si nebun dupa DAN PURIC, DANION VASILE, SAVATIE BASTOVOI, LAURENTIU DUMITRU si altii asemenea dansilor. Ador muzica de bun simt si poezial. Iubesc, citesc si iar iubesc... am absolvit la Colegiu Ion Mincu (liceul numaru 4) din Focsani Vrancea. Imi doresc sa ajung sa studiez Teologia, fiind fascinat de "Cele Sfinte" din "vina " distinsului Prof. de Religie , Apostol Ionut . De 3 anisori ma plimb prin lumea cartilor si incerc sa descopar cat mai profund "Cultura Duhului" . Alte detalii despre mine se regasesc in smeritele mele scrieri crazy....
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

