de la monycutza miss

Pt. Danny Belu (Dj. Pytyk) –> de la Mony-k !!!

Auzi, mi-au placut vorbele tale, dar acea foaie pe care scria ,,momentul adevarului” m-a trasnit efectiv. M-a facut sa vars lacrimi amare ce scria acolo, tu chiar crezi ca sunt de piatra? Cine ma crezi? Cu cine ma compari? Si mai ai tupeu sa ma intrebi de ce am ales sa ne despartim?! … Pur si simplu nu mai vreau relatii care sa ma faca sa sufar!!! Treaba ta ce vrei sa crezi despre mine, asa sunt eu! Tu ramai cu Anda ta si lasa-ma sa mor linistita! Ii multumesc lui D-zeu k m-am imbolnavit k poate asa am sa mor mai repede! Si chiar il rog pe D-zeu sa ma imbolnaveasck so mai rau k sa skp de lumea asta rea si mincinoasa!
A, si sa-ti spun si eu tot adevarul! Eu cat am fost cu u nu am mai vb. q nimeni si nici n-am iubit pe nimeni in afara de u! Nu, am fost fost fraiera sa pu prea mult suflet, k eu eram cea care suferea nu tu! Spune-mi si mie, qm poti sa ma mai intrebi de ce? Bai omule gandeste-te bine inainte sa vorbesti! Normal k dak sunt q un baiat vreau sa ma iubeasca si sa se gandeask numai la mnine!!! Tu vb. q mine, imi trimiteai msj. si apoi aksa vb. q ,,aia” pe net!
NU AI FOST SINCER Q MINE SI ASTA M-A DURUT!!! SI INK FFF TARE!!!
Dak te-as vedea akum te0as omari la kti nervi am!!! Ti-ai batut joc de mine si de sentimentele mele!!! Si eu kre ma simteam vinovata si rau pt. k m-am despartit de u! Aku am realizat ce fel de relatie ai avut u q mine! A fost doar o pierdere de timp rel. ta q mine, NU-I ASA? Am fost bataia ta de joc!!!
Dar D-zeu le vede pe toate Dany stai linistit, dak si eu am gresit D-zeu o sa ma pedepseask, dar singura mea greseala a fost ca M-AM COMBINAT Q U SI K TE-AM IUBIT, K AM TINUT LAU LA U!!!
Asta-i viata, nu? Unii trebuie sa sufere, iar altii isi bat joc!
Sper sa te fak fericit Anda si nu iti mai bate joc de oameni Dany k asta nu te ajuta in viata!!!
Eu nu sunt k Pula si Dana, pe mine nu ma compari cu nimeni , ai inteles?! Knd iti vei da seama k u ai gresit si ti-ai batut joc o sa fie prea tarziu pt. k timpul nu se mai intoarce!
Ai grija de u! A, si sa stii k eu n-am ras de credinta ta! E viata ta fa ce vrei! A i gruja sa nu-ti para rau mai tarziu pt. k ti-ai batut joc de mine! Chiar am tinut si ink tin la u!!! Uff….. Bye!!!

* Sa-ti spun ce am crezut yo knd te-am cunoscut, kt am fost
impreuna si dupa ce ne-am despartit…

,, Kand te-am intalnit pt. prima data pe teren mi-ai parut dragutz si de gashk, dar obsedat dupa Paula! Si spun asta pt. ca am vazut majoritatea msj. trimise atunci Paulei! Apoi knd am aflat dupa banchet k umbli dupa Dana, eram putin geloasa (dar nu situ de ce) si regretam mult k nu venisem si yo la banchet pt. ca dak ma vedeai de atunci , sigur iti placea qm ma misc si k eram populara! Am regretat mult timp asta, dar apoi am stat si m-am gandit yo in mintisoara mea k poate tu nu te uiti la fete k mine, ma dezapreciam si-mi spuneam k nu o sa am niciodata sanse la u pt. k yo credeam k u nu o sa te uiti niciodata la fete k mine! A, sky mi-am mai amintit k prima data abia asteptam sa te cunosc si sa fac cunostinta q u, dar u erai prea ocupat q Paula si nu prea ma observai! Si iti spu yo k asa e, pt. k dak te interesa atunci ceva legat de mine, aveai si u bunul simt sa facem cunostinta! Apoi knd te-am mai vazut la liceu la u, mi-am dat seama k u nu ai de-a face q fete k mine! Credeam (si cred in continuare) k u te uitai dupa fete fff dezvoltate (adik q sanii fff mari k ai Paulei, si multe alte forme!
Iar in acea zi knd m-am dus la psta la Urechesti si te-am vazut akolo, eram 100% convinsa k u nu o sa ma bagi in seama, dar m-am inselat… Ei, in fine nu mai intrebat cine stie ce… mi-ai zis de Paula si Dana (eram atat de geloasa, de park as fi avut atunci o rel. q u) ! Muream de ciuda k mie nu-mi trimitea nimeni msj. asa de belea si de frumoase (msj. pe kre le citeam de la Dana si Paula m-au fermecat)!
Apoi dupa ce ne-am combinat ma simteam prost si vroiam si yo msj. d-alea superbe! Imi placea k-mi spuneai „mamy” dar in acelasi timp ma si enerva pt. k asa le ziceai si Paulei si Danei, dar pe parcurs mi-a trecut!!!
Tu nu sti si nici nu o sa sti vreodata kt de mult ma bucurau msj-le de la u! Ma incanatau, imi dadeau o stare de fericire totala! Imi fcea mare placere sa vb. q u prin msj. !
E adevarat k sunt prea mica (sa nu exageram) su nu stiu ce-i aia IUBIRE SAU DRAGOSTE!
Nu stiu ce simt pt. cineva, dar faptul k ma raneau unele msj. si plangeam mai mereu si de dorul tau, imi era gandul totdeauna la u, eram intr-o stare complet difertita etc. ; dupa parerea mea cred k asta face parte din domeniul LOVE-ului!
Eram bulversata complet!!! Ce mai momente si ce clipe de neuitat! ITI MULTUMESC DIN SUFLET PT. IUBIREA ,,FALSA” PE KRE MI-AI ARATAT-O SI PT. MOMENTELE FRUMOASE PETRECUTE ALATURI DE U!
Singura pers. pe care stiu sigur k am iubito a fost Ady Rusu, dar pt. k m-a ranit mult am decis k nu e bine sa iubesc pe cine nu merita!!!
Tu mi-ai deschis sufletul traumatizat de toate ce mi se intamplase si vroiam sa te iubesc, credeam k te puteam face s-o uiti pe Anda, dar cand am vazut ca nu reusesc, mi-am dat seama k intre noi nu poate fi o rel. serioasa, bazata pe iubire si incredere!
Nu m-ai iubit niciodata si nici nu o sa ma iubesti vreodata, pt. mine nu ai simtit decat o afectiune (kre se uita Danny, se uita…)
Yo, in schimb am tinut la u (si poate ink mai tin) am vrut sa-ti daruiesc inima mea si sufletul dar din pakte nu aveam cui pt. k u erai mereu q gandul la o alta persoana din viata ta (pe care nu ai uitat-o, si nici nu o s-o uiti vreodata pt. k o iubesti)!!! (Anda)
Sfatul meu este sa incerci sa faci ceva in legatura cu Anda asta k te-a terminat! Vai de viata ta Danny! Yo iti doresc sa ai parte de ceea ce vrei si sa fii fericit!!!
Kt despre mine, nu-mi doresc nimic in afara de dorinta mea cea mai mare SA MA IMBOLNAVESC KT MAI RAU!!! K poate asa skp de lumea asta rea si batjocoritoare si ma duc in ceruri, in Imparatia Lui D-zeu!
Parerea mea este urmatorea: relatia noastra oricum nu mai dura mult, se prabusea tot ce cladeam noi! Si sti de ce? Pt. k o relatie de lunga durata este bazata si cladita cu ajutorul amandurora! Trebuia sa contribuim amandoi cu iubire si incredere si partea noastra de vina (knd greseam cu ceva) trebuia recunoscuta su trebuia sa ne marturisim totul chiar daca era bine sau rau! Ceea ce noi nu am facut!
Recunosc k si yo am gresit pt. k am facut parte din viata ta atunci knd stiam k inima ta e data altei persoane!
Am gresit k am crezut k-ti pot castiga iubirea si admiratia…
Stiu k am fost vinovata de unele lucruri… si iti cer doar sa ma ierti doar atat!
Dak u crezi k am gresit q unele lucruri te rog fff frumos sa ma ierti!
Imi pare rau k ti-am luat ceva timp din viata si ti l-am irosit pe nimicuri, degeaba…
Poate o sa vina vremea knd o sa stai sa analizezi bine relatia pe kre am avut-o, si atunci imi spui si mie cine a avut cea mai mare parte de vina!!!
Nu-mi pasa ce pareri au unii (fraieri) despre mine (nu tu) cei kre zic anumite lucruri despre mine! Nu conteaza cum arata Bogdan, sai dak e bogat, sau prost, sau fraier, tot ce conteaza e k asta a fost alegerea mea si vreau sa fie respectata! Iar inainte sa gandesti negativ si sa spui anumite lucruri gandeste de 2 ori !!!
Stai linistit Danny k nu sunt genul kre blesteama, crezi ce vrei u! A, si mai termin-o cu faza asta cu suferinta k nu ai qm sa suferi dupa cineva p kre nu ai iubit! (Crezi k fraieresti copii de gradinita?!) Lsa-ma q d-astea! Am onoare Danutz si nu mi-o klca nimeni in picioare! Cum sa ma mai traga inima sa te iubesc, dak tu nu ma iubesti?
VREAU SA FIU IUBITA, CER OARE PREA MULT?!!! …… ZI-MI! ”

Octombrie 2007

Despre beludanutz

Sunt un copil-tanar, 22 anisori, nascut pe 3.septembrie '88 , nepot de preot si nebun dupa DAN PURIC, DANION VASILE, SAVATIE BASTOVOI, LAURENTIU DUMITRU si altii asemenea dansilor. Ador muzica de bun simt si poezial. Iubesc, citesc si iar iubesc... am absolvit la Colegiu Ion Mincu (liceul numaru 4) din Focsani Vrancea. Imi doresc sa ajung sa studiez Teologia, fiind fascinat de "Cele Sfinte" din "vina " distinsului Prof. de Religie , Apostol Ionut . De 3 anisori ma plimb prin lumea cartilor si incerc sa descopar cat mai profund "Cultura Duhului" . Alte detalii despre mine se regasesc in smeritele mele scrieri crazy....
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la de la monycutza miss

  1. Mihaela zice:

    O adevarata poveste…:*:X

    • beludanutz zice:

      da… a fost o poveste trista dar plina de umor. Dumnezeu stie ce aveam in suflet atunci… Recunosc am tratat iubirea surioarei tale cu indiferenta, dar acum m-am lamurit… Anda a fost doar o iluzie… o nebunie absurda. Oricat de „rece” am fost fata de sentimentele Monicutzei, i-am adorat si iubit gandirea, frumusetzea creola… si farmecul mumos. Chestiunea cu indragosteala e complex de complicata… eu am fost un ipocrit, un prefacut, un nemernic, un ticalos… un fel de „escroc sentimental”. In fine… Trecutul e trecut… Amintirile raman vii insa important este prezentul si o viziune optimista asupra viitorului. MONyCUTZA este prima mea CREOLA si nu voi uita niciodata iubirea ei nebuna. Am marturisit ATUNCI ca am descoperit o MNUNE minunata… si nadajduiesc ca versurile mele sa ajunga sa fie citite de Mamy… ca sa nu mai fie loc de interpretari periculoase. Povestea exista vesnic intru POEZIE.

Lasă un răspuns

