eseu de mic-mare cititor

Lumea cartilor

Azi citesc, maine citesc… de doi ani cu dragoste citesc, si tot am sa citesc pana imbatranesc, iubesc sa citesc. Fiecare traieste intr-o lume, o „lume minunata”, „lume roz”, o lume a lumii lui. Lumea lor, a majoritatii oamenilor de azi din pacate e lumea manelelor. Asta este lumea mea: Lumea cartilor. Intr-o lume virtuala, in „epoca Google”, unde curge vijelios un ocean de informatie reala sau ireala, adevarata sau falsa, buna sau rea, ortodoxa sau heterodoxa, crestina sau necrestina, s.a.m.d. Construiesc un principiu: citesc= iubesc= traiesc.
Cu cat citesc mai mult, cu cat ma adancesc in tainele lecturii, cu atat descopar un paradox, de la carte la carte ma vad tot mai sarac, desigur „sarac cu duhul”. Cu alte cuvinte, cat de putine cunosc, cate lipsuri am in cunostintele despre ortodoxie. Literatura ortodoxa este viata mea cea mai dinamica. Poezia este surioara mea de suflet. Literatura laica e plina de povesti, e fosrte bogata Literatura romana cu carti fascinante, extraordinare, dar care in mod normal trebuiau „mancate” din copilarie, din scoala. Din pacate nu am avut timp pt. citit in adolescenta si copilarie, „citeam” muzica si imi „traiam viata”. Din fericie m-am trezit acum si ador Lumea cartilor, o lume in acre sunt cel mai mic, pe zi ce trece mai mic, mic si pitic dar cu suflet mare. Cultura ortodoxa innobileaza pe „omul vechi”. De la libertinaj la libertatea fireasca in Hristos. De la minciuna la Adevar, la sfantul Adevar, la Adevarul Adevarat, la Sfanta Treime, am avigat doar cu „barca de salvare” denumita tainic Lumea Cartilor.

30-01-2009

Despre beludanutz

Sunt un copil-tanar, 22 anisori, nascut pe 3.septembrie '88 , nepot de preot si nebun dupa DAN PURIC, DANION VASILE, SAVATIE BASTOVOI, LAURENTIU DUMITRU si altii asemenea dansilor. Ador muzica de bun simt si poezial. Iubesc, citesc si iar iubesc... am absolvit la Colegiu Ion Mincu (liceul numaru 4) din Focsani Vrancea. Imi doresc sa ajung sa studiez Teologia, fiind fascinat de "Cele Sfinte" din "vina " distinsului Prof. de Religie , Apostol Ionut . De 3 anisori ma plimb prin lumea cartilor si incerc sa descopar cat mai profund "Cultura Duhului" . Alte detalii despre mine se regasesc in smeritele mele scrieri crazy....
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

